Mitt i natten...

undrar vad jag egentligen gör vaken nu?!
Har lixom bara inte gått och lagt mig.
Isig e jag ledig imorron så det är väl inte hela världen egentligen.
Har sån jäkla träningsverk från Ellas påhitt om hur jag ska rida Vattar.
Men han går j*kligt flott nu. Men jobbigt e det att rida. Måste hitta ett sätt att hålla kvar spänningen i kroppen fast endå vara avslappnad. Hur i helvete det nu ska gå till. Men jag jobbar på det.
Har beställt nya lite längre tyglar. I gummi utan ploppar på. Blir tokig på dom. Hoppas att dom kommer snart.

Ett av våra fönster gick sönder igår. Och ingen glasmästare har ringt. Har ringt hyresvärden och bråkat lite.
Hoppas att han kommer imorron. Lite halvläskigt att sitta här vid datorn och höra hur fönstret knakar. Vi har takfönster nämligen. Det måste typ vara någon spänning eller liknande. hmmm... vi har inte gjort annat än typ öppnat och stängt fönstret.

Satt även på buke ett tag och läste lite trådar på isissidan. Läste att Atli hade kommit ut med en ny bok. Den va jag ju naturligtvis tvungen att beställa. Så den kommer väl vilken dag som helst.

Jag måste nog köpa en bokhylla oxå. Det funkar inte att ha böckerna där dom får plats. Ska ta en diskussion med Martin om den saken.

Men nu måste jag nog sova... Eller iaf bege mig till sängen. Skulle duschat. Men det gör jag inte nu. Vill inte väcka grannarna och alla vinflaskor på bottenvåningen ;P

Puss å gonatt på er....

Kommentarer
Postat av: Ella

Träningsvärk är bra.
Träningsvärk är bra *nya mantrat* :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback