Jobba idag

inatt har jag iaf sovit. Men vaknar typ mitt i natten. Väldigt irriterande.
Martins mamma ringde idag och frågade om jag skulle med till Uppsala.
Men jag ska jobba idag. vet inte hur länge men det löser sig nog.

Ska till Stallet en sväng först. Ska rida idag hade jag tänkt.
Men jag har så jäkla ont i kroppen nu när jag rider på ett helt annat sätt. Men det är säkert nyttigt.
Har verkligen ingen lust att jobba idag. Men det är sånt man får ta. Får lite pengar iaf.

Ringde Martin imorse och hörde när dom skulle stänga varvet så jag vet när jag ska vara ledig.
Sen skulle jag kolla när Gräsörunt va. Naturligtvis samma datum som SM för islandshästar. F*n.
Men då vet jag iaf att då vill jag vara ledig. Vilket jag än åker på.

Nä, nu måste jag borsta tänderna. Och sen bär det iväg till Stallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback