f*n jag måste börja sova på nätterna!

Har inte sovit så många timmar inatt.
Somnade vid 4 tror jag... Hmmm. Man kanske ska börja sova på nätterna.
Ikväll måste jag sova. Då jag börjar jobba 14 och ska jobba/rida Vattar (har inte bestämt mig än vad jag ska göra) innan. Ska ev jobba till 21 så det gäller att vara utvilad. Så idag blir det ingen sova middag av.

Fick nya tyglarna idag. Dom ska invigas idag.
Fick även boken jag beställt. Kollade igenom lite snabbt. Blir nog till att läsa ikväll innan jag ska sova.

Ska åka till stallet om en stund. Sen ska jag åka hem till Lavarö och måla ett par skivor till trailern som jag har köpt av våran hovslagare. Golvet är bytt nu och sen så ska skivorna bara målas och taket. Sen är den klar! =) Äntligen en egen trailer! Så skönt att slippa låna.

Hade anmält mig till en tävling i helgen men jag strök mig då jag varit sjuk *igen*. Så det blir lugnt i helgen. Ska rida lite och sen e det nog lugnt.

Kommer med mer uppdatering under dagen/kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback