Dessa listor...

Egentligen väldigt tråkiga. Men fasen så roliga... Läs om du orkar...

HUR MÅNGA TIMMAR SOV DU INATT: 9 tror jag
NÄR DRACK DU ALKOHOL SENAST: 3 veckor sen
VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL: Sova
VAD LIGGER NEDANFÖR DIN SÄNG: hmmm... får inte plats med ngt. En dörr i en dörrkarm kanske?!
VAD GÖR DU NU: Slökollar på efterlyst
VAD BLEV DU IRRITERAD PÅ SENAST: Regnet idag, kunde ju inte rida
VAD SKA DU GÖRA HÄRNÄST:  Kolla Efterlyst och sen sussa
HAR DU ETT JOBB: jopp
DRÖMBOENDE: Egen gård
VEM VILL DU TRÄFFA NU: Martin
VAD SKRATTADE DU ÅT SENAST: Kommer inte ihåg
HAR DU ONT NÅGONSTANS: Ja, i jumskarna efter Ellas påhitt om hur jag ska rida ;P
FOLKÖL I KYLEN: Måste kolla... Nej, men stark öl och cider 4,5
NÅGOT HUSDJUR: 1 häst
NÅGON FAVORITRÄTT: Wraps med kyckling
NÅGON FLICK/POJKVÄN: SAmbo
PUDER PÅ DIG: Vad är det för ngt?!
NÅGRA FRAMTIDSPLANER: japp
GYMKORT: Nej
NÅGRA KÄRLEKSPROBLEM:  Nope
DUSCHAT IDAG: Nej
NÅGON KOMPIS SOM KNARKAR: Inte vad jag vet
NÅGON KOMPIS SOM SNARKAR: Jopp
BRUTIT MOT NÅGON LAG: Kört för fort....
NÅGON VÄN SOM SPELAR I ETT BAND: Jo
NÅGRA MVG: Fler än Godkända när jag gick ut gymnasiet
NÅGON SOM FÖRSTÅR DIG: Inte till 100
EN TUFF KOMPIS SOM KAN FÖRSVARA DIG: Det tror jag nog
NÅGOT BEROENDE: Jo... sova! =)
FIKAT IDAG:
ETT PAR CONVERSE: Hade nog ett par ngn gång
NAGELLACK: Finns nog i badrumsskåpet om man har tur ;)
VARIT I SLAGSMÅL: Japp
KÄRLEK I HJÄRTAT: Självklart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback